fredag 6. januar 2023

Litt om Hera Healing

 


 Som mange av dere vet, men kanskje ikke alle, gikk jeg for noen år tilbake på Astarte (også kalt Engleskolen). Formålet var først og fremst selvutvikling og personlig vekst, noe jeg fikk i bøtter og spann, og jeg er veldig takknamlig for den opplevelsen.

I etterkant ønsket jeg også å jobbe med readinger og healinger etter samme "mal", og hadde noen fine møter med nydelige mennesker. Det var faktisk veldig givende. 💞

 

Kombinasjonen pandemi og egne helseutfordringer (nei, healere kan ikke uten videre behandle seg selv) gjorde at jeg la Hera Healing på is. Nå har lokalene fått ny funksjon (syrom!) og jeg føler at jeg er ute av trening, så jeg tror ikke at det er meningen at jeg skal fortsette med energiarbeid på akkurat den måten. 

Hera Healing.no